Δημοσιεύματα

 

 

 

 

 

 

 

 

Συμβουλή Πρόληψης: 10 Βήματα για προστασία της μέση σας

Ιστοσελίδα: medicaltv.eu

οσφυαλγία

Ο πόνος στη μέση (οσφυαλγία) είναι ένα πολύ κοινό σύμπτωμα. Το πιο συχνό αίτιο είναι η μυϊκή καταπόνηση, σε συνδυασμό με την έλλειψη φυσικής κατάστασης. Η ξεκούραση για 2-3 ημέρες και ενδεχομένως ήπια παυσίπονα μπορούν να λύσουν το πρόβλημα.

Σε πιο σπάνιες περιπτώσεις, το αίτιο είναι πιο σοβαρό: μια δισκοκήλη (κήλη μεσοσπονδυλίου δίσκου), η σπονδυλολίσθηση, ένα κάταγμα ή ένας όγκος. Ο πόνος στη μέση θεωρείται επικίνδυνος όταν συνυπάρχει με πόνο, μούδιασμα,αδυναμία στο πόδι, πρόβλημα στην ούρηση κ.ο.κ.

Η αντιμετώπιση ενός πόνου στη μέση ξεκινάει από ένα λεπτομερές ιστορικό (πότε άρχισε ο πόνος, πόσο διαρκεί, που αντανακλά, τι τον επιδεινώνει κλπ) και ακολουθεί η φυσική εξέταση.

Πρέπει εκτός των άλλων να διερευνηθούν και άλλα σημεία του σώματος που μπορεί να προκαλέσουν πόνο που μοιάζει με τον πόνο στη μέση, όπως οι νεφροί και η κοιλιά.

Αν κριθεί αναγκαίο θα ζητηθούν εξετάσεις όπως απλές ακτινογραφίες αλλά και μαγνητική τομογραφία. Η συντηρητική θεραπεία (ξεκούραση, φάρμακα, φυσικοθεραπεία) συνήθως αρκεί. Σε σπάνιες περιπτώσεις χρειάζεται ειδική χειρουργική επέμβαση στη σπονδυλική στήλη.

Τα 10 βήματα…

  1. ΝΑ ΚΑΘΕΣΤΕ Η ΝΑ ΣΤΕΚΕΣΤΕ ΜΕ ΤΟ ΣΩΜΑ ΣΑΣ ΕΥΘΥΤΕΝΕΣ.
  2. ΡΥΘΜΙΣΤΕ ΣΩΣΤΑ ΤΟ ΚΑΘΙΣΜΑ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΣΑΣ .
  3. ΣΤΗΝ ΚΑΡΕΚΛΑ ΤΟΥ ΓΡΑΦΕΙΟΥ ΑΚΟΥΜΠΑΤΕ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΤΗΝ ΠΛΑΤΗ.
  4. ΣΗΚΩΣΤΕ ΒΑΡΟΣ ΛΥΓΙΖΟΝΤΑΣ ΤΑ ΓΟΝΑΤΑ ΣΑΣ ΜΕ ΙΣΙΑ ΤΗΝ ΠΛΑΤΗ.
  5. ΟΤΑΝ ΜΕΤΑΦΕΡΕΤΕ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΣΑΣ ΟΣΟ ΠΙΟ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟΝ ΚΟΡΜΟ ΣΑΣ.
  6. ΟΤΑΝ ΣΤΕΚΕΣΤΕ ΟΡΘΙΟΣ ΑΚΟΥΜΠΗΣΤΕ ΤΟ ΕΝΑ ΠΟΔΙ ΣΕ ΕΝΑ ΣΚΑΜΝΙ Η ΚΑΠΟΥ ΨΗΛΟΤΕΡΑ.
  7. Η ΚΑΘΙΣΤΙΚΗ ΖΩΗ ΦΟΡΤΙΖΕΙ ΤΗΝ ΜΕΣΗ .ΟΠΟΤΕ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΑΝΕΒΑΣΤΕ ΤΑ ΠΟΔΙΑ ΣΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ.
  8. ΝΑ ΚΟΙΜΑΣΤΕ ΣΤΟ ΠΛΑΙ ΜΕ ΑΝΑΤΟΜΙΚΟ ΜΑΞΙΛΑΡΙ.
  9. ΑΠΩΛΕΙΑ ΒΑΡΟΣ –ΕΙΔΙΚΑ ΤΟ «ΣΩΣΙΒΙΟ».
  10. ΚΑΝΤΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΛΛΗΛΗ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ

Πηγή